Łączna liczba wyświetleń

piątek, 7 czerwca 2013

trochę o mnie...

Poproszono mnie, abym dodała coś o sobie. ;) 
A więc kilka ciekawostek, tym razem o mnie! 
Poczytajcie! :) 

1. Nazywam się Kasia i mam 15 lat. ;) Tak, kończę 2 klasę gimnazjum. 
2. Mam młodszą siostrę. 
3. Zawsze chciałam mieć starszego brata. ^0^ 
4. ZAWSZE chciałam nazywać się Lena, teraz też. xd 
5. Nie jestem punktualna. Moi znajomi już się przyzwyczaili, dlatego na umówione spotkanie przychodzą 10-15 minut po czasie, aby przyjść wtedy kiedy ja. :D 
6. Gdyby nie muzyka, przyjaciele i rodzina, moje życie straciłoby sens. 
7. Mam najkochańszą kuzykę! <3 
8. Nie mam zbyt wielu osób, które naprawdę mogę nazwać moimi przyjaciółmi. 
9. Zawsze, gdy coś jest dobrze, ktoś musi mi to zepsuć. -.- 
10. Mam fp. xd 
11. Prowadziłam z 7 blogów. :D 
12. Nienawidzę osób, które oceniają po wyglądzie. ;/ 
13. Nienawidzę swojego wyglądu. ;( 
14. Nie jestem zbytnio popularna w szkole. 
15. Przeżywałam niedawno okres, w którym 2/3 szkoły była przeciwko mnie. ;o 
16. Pomimo, że jest ok, straciłam wiele ważnych dla mnie osób. 
17. Chciałabym być piosenkarką. 
18. Jestem selenator i directioner. ♥
19. Kocham Rossa Lynch'a. 
20. Kocham Toma Feltona! <333 
21. Bardzo zawiodłam się na ekranizacjach HP. ;< 
22. Kocham czytać książki i oglądać filmy. <3 
23. Moją szczęśliwą liczbą jest 6. 
24. Ulubionymi moimi postaciami z HP są: Draco, Hermiona, Ron, bliźniaki, Syriusz, Ginny, Luna i inni, których nie chce mi się wymieniać. xd 
25. Mam ask'a. 
26. Nie ogarniam hejterów. O.o 
27. Chciałabym być lubiana. xd 
28. Staram się być dla każdego miła, ale nie zawsze mi to wychodzi. 
29. Kocham robić zdjęcia. xd 
30 I to tyle, żeby was nie zanudzić. :D 

Moją przygodę z HP rozpoczęłam w 1 klasie gimnazjum. Pomimo tego, że książki miałam w domu od 10 roku życia, nie przeczytałam ani jednej części, sądząc, że jest głupia. Nie chciałam nawet na to patrzeć. ;o 
Pewnego dnia siedziałam z koleżankami, które intensywnie rozmawiały o siódmym tomie. Namawiały mnie milion razy, żebym to przeczytała, ale ja uparcie walczyłam, do czasu, gdy pewnego ranka obudziłam się i zdałam sobie sprawę, że mam cały dom dla siebie, bo rodzice wyjechali do znajomych. 
Zważywszy na to, że jedynymi książkami, których nie tknęłam w domu były książki o HP sięgnęłam po część pierwszą. Gdy tylko odczytałam tytuł na okładce, nie byłam zbytnio przekonana, czy aby na pewno mam ochotę się w to pogłębiać! Ale zwyciężyła nuda! (tak samo było z sagą Zmierzch xd). 
Pierwszy rozdział tylko bardziej mnie zniechęcił. Może dlatego, że od początku nie chciałam o tym myśleć. Jednak, gdy go skończyłam, wpadłam w trans! 
Skończyło się na tym, że przeczytałam Kamień Filozoficzny w ciągu 2 dni. :) 
Ani trochę nie żałuję! 
Dla tych, którzy tego nie czytali-gorąco polecam! Warto! 

I tak się to toczy. Zaczęło się od fp a skończyło na tym blogu! :) 
Mam nadzieję, że wszystko jeszcze przede mną! 

5 komentarzy:

  1. Dzięki za to, że wzięłaś pod uwagę moje zdanie. Twoja historia z HP jest naprawdę ciekawa. Jeju nie mam do czego się przyczepić, a to naprawdę wielki sukces, bo PRAWIE zawsze coś mi nie pasuje. WSZYSTKO mi sie tu podoba. Aha jeszcze jedna prośba. Za każdym razem jak dodajesz, jakieś ciekawostki czy też demotywatory, to trochę brakuje mi tekstu od ciebie. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi...
    Wiem, że to dość duże wymagania, ale chcę, żeby ten blog był dla mnie idealny, bo już PRAWIE taki jest. Tylko tego mi brakuje :)
    Pozdrawiam,
    Uzależniona od książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo się cieszę, że komuś się podoba. <3
      oczywiście wezmę pod uwagę każdą twoją sugestię! (:
      to takie miłe! ^0^

      Usuń
  2. Jesteś Directioner? No witaj siostro! <33 Ja też kocham nr 6 i Dracona... o i tak jak ty nie byłam chętna by to przeczytać... no właśnie ni BYŁAM XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu jesteśmy podobne....
    1.Też mam na imię Kasia.
    18.Też jestem directioner.
    19.Również kocham Ross Lynch
    20.Też kocham Toma Feltona.
    23.Na początku było to sześć lecz potem doszło dwa więc wyszło 26;-)
    7.Też mam najukochańszą kuzynkę.
    13.Ja również ;-)

    OdpowiedzUsuń