Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 16 czerwca 2013

odpowiedzi na pytania! :)

W tym poście umieszczę odpowiedzi na pytania! :)
Wy nadal możecie w kom. pisać pytania do mnie!
Z chęcią na nie odpowiem. :)
Możecie także zamawiać co chcecie w następnym poście. :))) 


Pytania:

1. Czy masz jakieś zwierzę?

A nadpobudliwa, złośliwa i pyskata młodsza siostra się liczy? :)
Oprócz tego miałam rybki ... ale je przekarmiłam .. ;/
I chomiki ... ale się ich bałam i zdziczały więc mama oddała je do zoologicznego. xd
I królika ... który uciekł. ;(

2. Co zainspirowało Cię do stworzenia bloga?

A więc postanowiłam stworzyć tego bloga z myślą o Was. Na początku moją główną wizją prowadzenia go, było umieszczanie ciekawostek z dodatkiem kilku zdjęć. Wpadłam na ten pomysł, podczas gdy siedziałam i szukałam z nudów jakiś ciekawostek o HP. Po jakimś czasie stwierdziłam, że nie tylko ja przeszukuję różne źródła w poszukiwaniu czegoś interesującego. Abyście mieli łatwy dostęp do tego typu rzeczy, postanowiłam założyć bloga. Później nawiedziła mnie myśl, żeby dodawać tu jakieś filmiki z HP. I tak to mniej więcej się zaczęło. :)
ps; Jeżeli macie jakieś pomysły na uatrakcyjnienie go to czekam na wasze propozycje!

3. Ulubiony/a aktor/ka?

Oj dużo. ;) Wymienię tutaj tylko po trzech:
Aktorki : Emma Watson, Laura Marano, Selena Gomez. <3
Aktorzy: Ross Lynch, Tom Felton, Rupert Grint. <3



4. Którą część HP lubisz najbardziej, a którą najmniej? 

Z książek kocham wszystkie, natomiast na filmach ogrooooooooomnie się zawiodłam. Szczerze mówiąc podczas oglądania ich za drugim razem nudziło mnie to. Zamiast na ekran w niektórych momentach wolałam patrzeć na ścianę. xd Były okej, ale widziałam dużo dużo dużo lepsze i efektowniejsze. :) 

5. Co lubisz robić w wolnym czasie? 

Hmm.. kocham wychodzić ze znajomymi na dwór. <3 Zawsze wtedy robimy durne rzeczy. :D 
A jeśli nie mamy jak się spotkać, to kocham czytać! <3 No i oglądać filmy. :)
W sagę HP wkręciłam się tak bardzo, że czytywałam ją do północy, co się teraz odbiło na moim wzroku. ;/ Gorzej widzę i mam zamglone niektóre obrazy. Niefajnie... dlatego teraz wszystkim radzę nie czytać po nocy. Naprawdę, nie warto. Lepiej zostawić sobie książkę na dzień. Z doświadczenia wiem, że często bardzooo trudno jest odejść od interesującej powieści, ale naprawdę radzę poczekać na naturalne światło niż męczyć się z lampką nocną. :) 
Lubię też tańczyć, no i ogólnie wszystko co związane z muzyką. Śpiewać też czasami próbuję, ale zazwyczaj sąsiedzi dobijają się do drzwi i pytają czemu płaczę. lol xd 

6. Lubisz czytać książki? 

Bardzo, to jedno z moich ulubionych zajęć. Książki rozwijają moją wyobraźnię. :) 
Moimi ulubionym gatunkiem są powieści fantastyczne. Magia, czary, wilkołaki, diabły, anioły, czarodzieje i te klimaty. :D 
Ale inne też bardzo chętnie czytam. :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz