Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 czerwca 2013

Pansy i Blaise :)

Post dedykuję UZALEŻNIONEJ OD KSIĄŻEK ! :)

PANSY PARKINSON: 

- Urodzona w 1980 roku.

- Czarownica czystej krwi.

- Znana ze swojej słabości do Dracona Malfoya i z tego, że dokuczała ludziom, aby mu zaimponować.

- Uczęszczała do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.

- Przydzielona do Slytherniu.

- Została Prefektem.

- Kolor włosów: czarne.

- Przynależność: Slytherin, Brygada Inkwizycyjna, Rodzina Parkinson.

- Dormitorium dzieliła z Milicentą Bulstrode i Dafne Greengrass.

- Nie znosiła Hermiony Granger.

- Udzielała Ricie Skeeter fałszywe informacje o Harrym Potterze, Rubeusie Hagridzie i Hermione Granger.

- Towarzyszyła Draconowi na Balu Bożonarodzeniowym.

- Ma słabość do jednorożców. xd

- To Pansy znalazła listę osób należących do GD.

- Podczas piątego roku nauki Pansy wyrosły jelenie rogi.

- Chciała wydać Pottera Voldiemu.

- Nazywana Mopsem.

- Pansy nie została nawet wymieniona w książce HP i Komnata Tajemnic.

- Rowling wyznała, że naprawdę nie cierpi Pansy i właśnie z tego powodu nie wydała jej za Dracona. xd

- W filmie Pansy grały trzy aktorki.

- Pansy przyjaźniła się z Draconem Malfoyem, Gregorym Goylem, Vincentem Crabbem oraz Blaisem Zabinim.

BLAISE ZABINI:

~ Urodzony w 1980 roku.

~ Czarodziej czystej krwi.

~ W filmie był Ścigającym w drużynie Ślizgonów.


~ Kolor oczu: brązowe.

~ Kolor włosów: czarne.

~ Przydzielony do Slytherinu.

~ Uczęszczał do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.

~ Przyjaciel Dracona Malfoya i Pansy Parkinson.

~ Jeden z najprzystojniejszych uczniów swojego domu (podobno xd).

~ Jego matka miała siedmiu mężów i każdy z nich ginął w niewyjaśnionych okolicznościach pozostawiając po sobie spadek. xd

~ Miał trudny charakter.

~ Został zaproszony do Horacego Slughorna.

~ Cechuje go pycha i próżność.

~ Pansy zauważyła, że jest on bardzo wybredny jeśli chodzi o dziewczyny.

~ Blaise otrzymał przydział do domu jako ostatni na swoim roczniku.

~ W filmowej adaptacji siódmej części HP cz.2, to Blaise, a nie Crabbe próbuje schwytać Pottera.

W NASTĘPNYM POŚCIE BĘDZIE CEDRIC I CHO DLA JULI ! <3 

5 komentarzy:

  1. Hah - ,,Jego matka miała siedmiu mężów i każdy z nich ginął w niewyjaśnionych okolicznościach pozostawiając po sobie spadek." Może ich zabijała? xD

    Świetne, jak zawsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Bardzo mi sie podoba. Ja na początku starsznie nie lubiłam Pansy, ale jak przeczytałam takiego jednego bloga, to ja polubiłam. Wiem, że na blogach to często zmieniają cechy charakterów, ale ja naprawdę ja lubię. Hmm... Nie mam co więcej napisać. ;)
    Pozdrawiam,
    Uzależniona od książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he ;)
      nie ma za co kicia ! <3
      Cieszę się, że Ci się podoba!
      Lenka

      Usuń
  3. Nie chcę nikogo obrażać, ale MOIM zdaniem aktorka grająca Pansy (Scarlett B.) jest ładniejsza od Emmy Watson :) Taka jest moja opinia.
    Szczerze to jej nie lubiłam, ale powoli zaczynam, ze względu na to że momentami widzę w niej niestety siebie.

    OdpowiedzUsuń