Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 czerwca 2013

info :)

Okej, jedna z moich kochanych czytelniczek podsunęła mi pewien pomysł! :)


Ale może zacznę od tego, że ten post dedykuję LUNATYCZCE! <3
Kochana, bardzo dziękuję ci za to, że mnie mobilizujesz do prowadzenia tego bloga, za to, że podsuwasz pomysły na uaktrakcyjnienie go, za to, że pomagasz mi go rozpowszechnić i za to, że czytasz te moje daremne wypociny! <3 


A teraz może przejdę do tego mojego "genialnego" pomysłu. xd
W komentarzach albo na moim ask'u (http://ask.fm/sectumsempra9909) możecie zadawać mi pytania, na które odpowiem w następnym poście! Jeśli wysyłacie pytania na ask'a to po pytaniu napiszcie w nawiasie "blog", żebym wiedziała, które pytania mam udostępniać. :)

Pierwszym pytaniem, jakie dostałam od mojej Lunatyczki to kto jest moim mężem HP.
Otóż jest nim DRACO <3



Czekam na następne pytania i mam nadzieję, że będzie ich kilka. xd

6 komentarzy:

  1. <3 dziękuję *-* śliczny Dracuś! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Masz jakieś zwierzęta?
    2. Co zainspirowało cie do stworzenia bloga?
    3. Ulubiony/a aktor/ka?
    4. Którą część HP lubisz najbardziej, a która najmniej?
    5. Co robisz w wolnym czasie?
    6. Lubisz czytać ksiązki?
    Mam nadzieję, że to wystarczy :)
    Pozdrawiam,
    Uzależniona od książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie! Draco jest MOIM MĘŻEM! XD nie oddam!!!!!!!! grrr....

    OdpowiedzUsuń