Łączna liczba wyświetleń

środa, 12 czerwca 2013

ciekawostki :)

Ehhh padam. :< 
Nienawidze tego okresu w roku szkolnym, gdzie trzeba poprawiać oceny. -.- 
Nauczyciele są okropni!! ;__; 

Ale na pocieszenie kupiłam sobie nową książkę i po kilku pierwszych rozdziałach stwierdzam, że jest BOM-BO-WA! :d <3 

Chcecie kilka ciekawostek? Pewnie, że tak! :) 

301# Hermiona składa okulary Harry'emu na ulicy Pokątnej, a przecież poza Hogwartem nie można używać czarów. xd 

302# Za każdym razem, kiedy Harry rozmawia z Dumbledorem i następują zbliżenia na twarze, to w ich okularach nie widać odbicia rozmówcy. 

303# Członek ekipy jest widoczny w garaży, podczas gdy Dumbledore chodzi po ulicy i gasi latarnie. 

304# Gdy ciotka Petunia pokazuje Dudley'owi prezenty, można dostrzec mikrofon pod jej naszyjnikiem. 

305# Podczas meczów quidditcha żaden z zawodników nie ma swojego cienia na ziemi. 

306# Gdy Harry siedzi na przeciwko lustra Ain Eingrap widać cień zbliżającej się osoby. Widać również cień kamery. 

307# Troll nie mógł dostać się do łazienki dziewcząt nie niszcząc drzwi, ponieważ jest zbyt duży. W filmie drzwi i futryny były nietknięte. 

308# Iluzjonista Paul Kieve został zatrudniony jako konsultant od magii. Uczył obsadę prostych sztuczek. Wystąpił także w jednym ujęciu. 

309# Na potrzeby 2 części filmu wykonano ponad 1000 mioteł. 

310# W jednej ze scen błędzie przetłumaczono ilość punktów zdobytych przez Gryfonów. Zdobyli 312, a nie 320 punktów. 


2 komentarze:

  1. A jaką tą książkę sobie kupiłaś? Bo ja uwielbiam czytać i sobie zapiszę jej tytuł to może ją kupię ;) Te ciekawostki są świetne! Niby jestem taką fanką HP, a wielu z tych reczy nie wiedziałam :)
    Pozdrawiam,
    Uzależniona od książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka, którą sobie wypatrzyłam to "ja, diablica". :)
      To jest pierwsza część. Druga to "ja, anielica" i trzecia - "ja, potępiona", które też zamierzam sobie kupić! Jutro po nie jadę. :D
      Autorka : Katarzyna Berenika Miszczuk
      Ta saga też jest książką fantasy! :)
      GORĄCO POLECAM! <3

      Usuń