Łączna liczba wyświetleń

piątek, 21 czerwca 2013

heeeełoł bejbisss ! xd

Cześć! :)
Ostatnio Was troszkę zaniedbywałam i nie umieszczałam postów na tym blogu. ;c
Ale korzystałam z pogody i byłam na dworze z moimi dałnami do 22. xddd
Szkoła zaliczona, lekcje opuszczone, walić wszystko! :D
Tyyyle na to czekałam. xd

Cytat rozmowy z moją ... przyjaciółką? Nie wiem jak ją nazwać. ;c

"Ona: Szkoła jest stanowczo za długa! Powinna być skrócona!! <drze się na całą klase na lekcji geografi>
ja: No, tak o dziesięć miesięcy!
facet z geografii: Cicho tam, jakbym to ja o tym decydował to nauka trwałaby przez cały rok, bez przerw!
ja: jak to dobrze, że jest pan tylko nauczycielem.
<klasa w śmiech>"

Ale do rzeczy!
Dzisiaj znowu idę na dwór, ale wrócę tak po 21. Postanowiłam, że do tej pory możecie pisać na fp albo w komentarzach co chcecie w następnym poście! :)
Wezmę wszystko pod uwagę! :D
Czekam na zamówienia! :D

Trzymajcie się ciepło kicie! <3

2 komentarze:

  1. Hmm... Dawno nie było ciekawostek, więć chętnie bym poczytała. Ale nie tak ogólnie, tylko o postaciach (szczegółnie Draco ♥). Demotki też by mogły być :) A co słychać? Jakie masz oceny na koniec roku? Ja same piątki :P Wiem, kojonka :)
    Pozdrawiam,
    Uzależniona od książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej już szukam! :D
      A u mnie ok. Oceny nawet spoko,
      jedna trója na koniec. :D
      Średnia 4,75 xd

      Usuń