Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 27 czerwca 2013

HPiKT-scena usunięta 4 i 5

Mam dwie wiadomości!

1 WAŻNIEJSZA: Moi kochani rodzice -.- kończą umowę z UPC i niestety prawdopodobnie w wakacje nie będę miała internetu *płacz*. Możliwe też jest, że włączą nową umowę jak wrócimy ze wsi. Więc jest iskierka nadziei! <3 Aczkolwiek, gdyby tak się stało, że w najbliższych dniach odłączą nam sieć chciałabym wam życzyć miłych, udanych i wesołych wakacji w dobrym towarzystwie, niezapomnianych przygód, ciekawych historii, żebyście potem mogli się ze mną nimi podzielić i żeby wszystko poszło po waszej myśli!

2 INFO: Czytajcie, komentujcie i wchodźcie na mojego bloga: Jedno życie, dwa światy. <3
ROZDZIAŁ 3 JUŻ DODANY! <3 

A teraz łapcie sceny usunięte! <3

scena usunięta 4 



scena usunięta 5 


4 komentarze:

  1. Ja też ci życzę udanych wakacji i cezkam na następny post, być może po wakacjach,a le i tak będę wchodzić codziennie (chyba) :)
    POzdrawiam,
    Uzależniona od książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno jeszcze jakieś się jutro pojawią (mam nadzieję).
      Buziaki <3
      Lenka

      Usuń
  2. Dotarł mój email? Bo ja się już zaczynam denerwować... Nie wiem co się z nią dzieje... To jakbyś mogła pisz mi jak dotrze okej? a jak nie to podam ci inne konto.... Jak tam po zakończeniu roku?
    Pozdrawaiam,
    Uzależniona od książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Email dotarł. :)
    U mnie wszystko w porządku! ^.^
    A jak tam u Ciebie?
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń