Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 17 grudnia 2013

WSZYSTKO I NIC ♥

JEJU JEJU JEJU JEJU! :O KOCHANI!! DZIĘKUJĘ ZA +20 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ! :O BOŻE... NIE WIEM CO POWIEDZIEĆ. ♥ 



 PUŚĆCIE ZANIM PRZECZYTACIE! :)

MAM DLA WAS KILKA CYTATÓW! 

Bo widzisz Harry, to nasze wybory ukazują kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności. ~ Albus Dumbledore 


Nigdy nie ufaj niczemu i nikomu, jeśli nie wiesz, gdzie jest jego mózg. ~ Artur Weasley 

Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą. ~ Albus Dumbledore 

Ja nie szukam żadnych kłopotów. To kłopoty zwykle znajdują mnie. ~ Harry Potter 

Nie musisz się wstydzić tego, co teraz czujesz. Przeciwnie. To, że odczuwasz taki ból, jest twoją największą siłą. ~ Albus Dumbledore

Chyba musisz iść do okulisty, żeby ci skontrolował wewnętrzny wzrok. ~ Ron Weasley 

Zemsta to słodka rzecz. ~ Severus Snape

Będziemy na tyle silni, na ile będziemy zjednoczeni i na tyle słabi, na ile podzieleni. ~ Albus Dumbledore

Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trzeba się z tym zmierzyć. ~ Hagrid 

Jeśli chcesz poznać człowieka, patrz, jak traktuje podwładnych, a nie równych sobie. ~ Syriusz Black

Nie jest ważne, kto kim się urodził, ale czym się stał! ~ Albus Dumbledore 

To dziwne, ale kiedy człowiek się czegoś boi i oddałby wszystko, byle tylko spowolnić upływ czasu, czas ma okropny zwyczaj przyspieszania swego biegu. ~ Harry Potter

Prawda to cudowna i straszliwa rzecz, więc trzeba się z nią obchodzić ostrożnie. ~ Albus Dumbledore

Po raz kolejny okazujesz delikatność tępego topora. ~ Prawie Bezgłowy Nick 

Obojętność i lekceważenie często wyrządzają więcej krzywd niż jawna niechęć. ~ Albus Dumbledore 

Wielkość wzbudza zawiść, zawiść rodzi złość, złość sprzyja kłamstwom. 

Gdzie skarb wasz, tam i serce wasze. ~ słowa wyryte na nagrobku Kendry i Ariany Dumbledore

Nie żałuj umarłych, Harry, żałuj żywych, a przede wszystkim tych, którzy żyją bez miłości. ~ Albus Dumbledore 

Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony. ~ słowa wyryte na nagrobku Lily i Jamesa Potterów 


JEŚLI MACIE JAKIEŚ PYTANIA DO MNIE TO PISZCIE NA E-MAILA: GinnyCho@wp.pl

4 komentarze:

  1. Świetny blog :) bardzo podoba mi się Twoja systematyczność i na pewno zajrzę tu jeszcze nie raz.
    Jeśli masz ochotę, zapraszam do siebie:
    http://the-prince-of-slytherin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) no akurat z moją systematycznością nie jest najlepiej :( nie mam już tyle czasu co wcześniej, ale staram się jak mogę. Mam nadzieję, że nie jesteście za to źli. :( :*
      Dziękuję, z przyjemnością wpadnę! :)

      Usuń
  2. Genialny blog, ja też prowadzę bloga o tej tematyce.
    Zapraszam do mnie.
    Kocham HP 💜

    OdpowiedzUsuń