Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 marca 2014

INFO KOCHANI!

Heej :) 
I znowu zacznę tak samo......... Przepraszam, że dłuuuugo nie wchodziłam. Bardzo długo. 
Niestety nie miałam czasu. Trochę też z powodu lenistwa. 
Zaniedbałam Was. eh. czekam na Wasze zaklęcie Cruciatus. 
I niestety muszę oznajmić Wam, że na jakiś czas 

ZAWIESZAM BLOGA


Nie będę miała czasu nic dodawać. 
Egzaminy. 
Codzienne sprawdziany. 
Lekcje. 
Dodatkowe zajęcia. 
Obowiązki starszej siostry. 
Wszystko to bardzo ogranicza mi czas wolny. :( 
Póki co muszę zawiesić bloga. 
Jednak jak tylko znajdę czas, to wrócę do prowadzenia go! 
Chciałam Wam podziękować za tak dużą aktywność. Pomimo, że od 2/3 miesięcy nic nie dodawałam to Wy i tak na bieżąco sprawdzacie i liczba obserwatorów stale rośnie. Jest to dla mnie miłe zaskoczenie!
Dziękuję, że byliście tu ze mną cały czas i dodawaliście mi otuchy i motywacji. 
Ten blog to dla mnie ogromny sukces! Bez Was nie byłoby niczego. 
TRZYMAJCIE SIĘ CIEPŁO! 
LOVE YA! ♥ 

4 komentarze:

  1. Jak pewnie wszyscy twoi wielbiciele jestem zawiedziona :( Twoj blog jest wspanialy! Nie wiem, ktory raz Ci to mowie, ale to prawda. Pewnie kazdy wielbiciel tego bloga mnie poprze : TEN BLOG JEST NAJLEPSZYM BLOGIEM O HARRYM POTTERZE! Zegnam poplakujac cicho
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  2. a i tak w ogole : nie wiem czy juz byla, ale prosze w nastepnym poscie o Lavender Brown. jesli juz byla, to napisz mi na emaila
    (wiesz, to ja, Kaja Anonimowa)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, wczoraj natknęłam się na Twojego bloga i zachwycił mnie. Nie mogłam przestać czytać. Przeczytałam wszystkie posty i uznam, że to najlepszy blog o Harrym Poterze, jaki dotąd czytałam. Szkoda, że robisz sobie przerwę, ale rozumiem Cię. Nauka, zajęcia dodatkowe, prace domowe, obowiązki domowe... i brak wolnego czasu. :c

    Pozdrawiam cieplutko,
    Twoja nowa fanka i obserwatorka - Marta ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj przez przypadek znalazłam Twojego bloga. Jest świetny. Mam nadzieję, że nie opuszczasz go na stałe i jeszcze będziesz go prowadzić.

    OdpowiedzUsuń