Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 10 grudnia 2013

:)

Chciałam życzyć powodzenia wszystkim gimnazjalistom z trzecich klas w egzaminach próbnych! 
Jak poszła wam dzisiaj części humanistyczna? :) 
Jak dla mnie polski był w miarę łatwy. Gorzej z historią i wosem. xd 

POSTARAM SIĘ DODAĆ JESZCZE KILKA POSTÓW PRZED ŚWIĘTAMI, 
ALE NIE WIEM DOKŁADNIE KIEDY, BO TE NAJBLIŻSZE DWA TYGODNIE, 
TO ULUBIONY OKRES DLA ZNĘCAJĄCYCH SIĘ NAUCZYCIELI. 
I LOVE IT..... 

Ale mam do Was małą prośbę. Może podsuniecie mi w komentarzach propozycje odnośnie następnych postów? Myślałam też nad jakimś konkursem, ale nie mam pojęcia co mogłoby być nagrodą, gdyż nie współpracuję z żadnymi firmami. Także JEŚLI MACIE JAKIEŚ POMYSŁY W ZWIĄZKU Z POSTEM, NAGRODĄ I SAMYM KONKURSEM (o czym miałby być itp.) TO PISZCIE! :* 

Jeszcze raz POWODZENIA! I trzymajcie się, łączę się z Wami w bólu! ♥

2 komentarze: