Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 20 maja 2013

dowcipy ;)

1# 

Snape mówi do Harry'ego : 
- Potter! W twoim eliksirze pływa mucha! 
- Spokojnie, ona dużo nie wypije. 

2#

Harry zdaje egzamin u Snape'a. Ponieważ nic nie umie, profesor nie wie, jaką ocene mu wstawić. Wpisuje więc słowo "osioł". Harry patrzy i mówi: 
- No dobrze, pana podpis już jest, a gdzie ocena? 

3# 

Harry mówi do Rona: 
- Dałem dziś odpocząć Hedwidze? 
- W jakie sposób ? 
- Osobiście doręczyłem Snape'owi mój anonimowy list z pogróżkami. 

4# 

Gilderoy Lockhart telefonuje do kolegi : 
- Cześć, czy mógłbyś mi podać swój nr telefonu, bo zapomniałem ? 

5# 

Państwo Dursley'owie chcą kupić dom. Na wszelki wypadek ciocia Petunia pyta właściciela domu: 
- Podobno w tej willi pojawia się duch? 
- E tam - odpowiada właściciel - bywam tu od 300 lat i nigdy go nie spotkałem! 

Podoba sie ?:) 


2 komentarze:

  1. Super. <3
    Najlepszy jest 4. ;) Ach, ten Lockhart. :D
    2 i 5 już gdzieś słyszałam, a 3 i 1 = bardzo fajne. ^^
    Podoba mi się. :>
    Fioletoowa

    OdpowiedzUsuń