Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 maja 2013

ciekawostki ♥

Ciekawostek ciąg dalszy ! :D 

41# Imię Hedwiga pochodzi od katolickiej św. Jadwigi , która to jest patronką sierot. 

42# "Expecto Patronum" dosłownie oznacza "czekam na opiekuna" w języku łacińskim. 

43# Zarówno Syriusz, jak i Fred , naczelni żartownisie Hogwartu, umarli śmiejąc się. 

44# W filmach o HP Voldemorta zagrało w sumie 6 aktorów. 

45# Objęcie Dracona i Voldemorta w IŚ cz.II było spontaniczne, taka scena w ogóle nie była brana pod uwagę w scenariuszu. 

46# Rowling osobiście wybrała Maggie Smith do roli Minervy McGonagall. 

47# Słowa "Harry Potter" są wspominane w serii 18.956 razy. 

48# Patronusy są wizualizacją duszy czarodzieja. Patronusem Jamesa był jeleń, a Lily-łania, oznaczało to że byli bratnimi duszami. 

49# Hermiona jest pierwszą (zaraz po Harrym) postacią, którą wymyśliła J.K.Rowling. 

50# Imiona członków rodziny Blacków w większości pochodzą od nazw gwiazd lub ich konstelacji. 

51# Pierwsze i ostatnie słowa, jakie wypowiedział Zgredek to "Harry Potter". 

52# Każdego roku do Hogwartu uczęszcza około 1000 uczniów. 

53# Robert Pattinson otwarcie wyznał, że wolał grać Cedrica Diggory'ego niż Edwarda Cullena. 

54# Tom Felton przed tym jak dostał rolę Dracona Malfoya, brał udział w przesłuchaniu do roli Harry'ego Pottera i Rona Weasley'a. 

55# Ulubionym samochodem Rowling jest Ford Anglia. 

56# Rowling uśmierciła Tonks i Lupina, aby przypomnieć ludziom o dzieciach, które tracą rodziców z powodu wojny. 

57# Celem życiowym Artura Weasley'a było znalezienie wytłumaczenia dla fakty, dlaczego  samoloty się unoszą. 

58# Zwierciadło Ain Eingarp stało w Pokoju Życzeń od 1891 roku. 

59# Jedyny moment, w którym Fred i George widzieli siebie nawzajem jako starców był po wrzuceniu zgłoszeń do Czary Ognia. :'CCC

60# 5 października 1995 roku została utworzona Gwardia Dumbledore'a. 

Podoba się ? :) 
Mam nadzieje ! ♥

4 komentarze:

  1. Pattinson wolał grać Cedrika?? A to nowość. ;)
    43, 56 i 59 - smutno mi się zrobiło.. Przypomniałam sobie wszystkie wylane łzy, przy czytaniu HP cz.7. ;c
    54 - Cieszę się, że Tom dostał rolę Dracona, a nie Rona albo Harrego, bo bardzo pasuje do roli niegrzecznego chłopca.. ;D A w parringu Dramione wraz z Emmą Watson prezentuje się wprost idealnie.. Przynajmniej ja tak uważam. ;>
    Czekam na następną notkę. ;*
    Fioletoowa

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, i znowu wyszło jaką jestem słabą Potterheads ;c o wielu z tych nie słyszałam :cc ale już nadrobiłam ^^ podoba mi się trn blog, wiesz?? ;D

    OdpowiedzUsuń