Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 maja 2013

dowcipy xd

Co powiecie na kilka kawałów ?? :D 

1#


Harry śpi na lekcji. Flitwick budzi go: 
- Panie Potter! Klasa to nie miejsce do spania ! 
- Rzeczywiście panie profesorze, trochę tu za głośno ... 


2# 

Siedzi Dudley długo na przystanku. Podchodzi do niego jakiś mugol i mówi: 
- Chłopcze, ten autobus kursuje tylko w święta! 
- No to całe szczęście, bo dziś są moje urodziny. 

3# 

Dudley wraca ze szkoły i skarży się mamie: 
- Mamo! Wszyscy w szkole mówią, że jestem gruby! 
- Ależ Dudziaczku, nie jesteś gruby, ale wyjdź z kuchni, bo wiesz, że mamusia ma klaustrofobię. 

4# 

Do sklepu stoją tłumy. Chłopcy próbują się przecisnąć na początek kolejki. Wszyscy klną i krzyczą w niebogłosy. Nikt nie chce ich przepuścić. W końcu Fred nie wytrzymał i krzyczy z ignorancją: 
- Jak sobie chcecie ! Nie otworzymy dziś tego sklepu !! 

5# 

Krzyczy Harry przez okno: 
- Jestem wysłannikiem Boga! 
Na to Ron z drugiego okna krzyczy: 
- Nie słuchajcie tego wieśniaka! Ja nikogo nie wysyłałem! 



6 komentarzy:

  1. Świetne! *.* Najlepszy jest ostatni.. I pierwszy. ;) Wiem, że już to pisałam, ale masz naprawdę fajnego bloga. Czekam na następną notkę. ;D
    Fioletoowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ignorancja to nie jest ignorowanie kogoś... -.- Srsly.
    http://images.wikia.com/powerlisting/images/8/8f/Grammar_Nazi_Icon_Text.svg

    OdpowiedzUsuń