Łączna liczba wyświetleń

środa, 28 sierpnia 2013

HEEEM...

HELLO!
Znowu po dłuuuuugiej przerwie witam Was ponownie. :)
Bardzo cieszy mnie wasze zainteresowanie moim blogiem, dlatego jeszcze bardziej mi głupio, że nic ostatnio nie dodaje. Już się tłumaczę dlaczego. Pierwszym powodem jest to, że przez ostatnie dwa tygodnie byłam u koleżanki, a tam nie miałam dostępu do Internetu. A drugim powodem jest to, że zaraz po przyjeździe pracowałam nad nowym rozdziałem do mojego drugiego bloga (PATRZ TU!). Niestety jeszcze jest nieskończony, ale postaram się to zrobić jak najszybciej. :) 

ANYWAY...
Pomyślałam, że nie wiem co Was właściwie najbardziej interesuje na tym blogu, dlatego wpadłam na pewien pomysł. W komentarzach piszcie co najbardziej lubicie na tej stronce oraz możecie dawać własne propozycje co chcecie tu zobaczyć (oby było jak najwięcej pomysłów, liczy się każdy komentarz!), a ja potem wybiorę to co najczęściej się będzie powtarzać, albo wybiorę najciekawszy. ♥ 
Może to być wszystko (zdj., filmiki, ciekawostki, jakieś zabawy, konkursy, co tylko chcecie!). 

AND... 
Może znajdę wśród Was (moich wiernych obserwatorów) kilku "fanów"? :D 
Tak sobie wymyśliłam... wiem głupie, no ale ... 
Może ktoś z Was zechce zrobić sobie zdjęcie z karteczką "Lena" (może się znaleźć na niej coś jeszcze xd), abym mogła potem wszystkie ze sobą skleić i zrobić sobie piękną tapetę? ♥ 
Oczywiście udostępnię to zdjęcie także na tym blogu! :) 
To jak? Pomyślicie nad tym? ;) 
Byłabym bardzo szczęśliwa, gdybym dostała Wasze zdjęcia! ♥ 
Jeśli ktoś się zdecyduje niech wyśle zdjęcia na adres: GinnyCho@wp.pl

Hmm ... to chyba tyle z ogłoszeń! :D
jak tam? Gotowi na rozpoczęcie szkoły? ;)
Ja nadaaal mam problemy ze wstawaniem o dziesiątej. Nie chcę wiedzieć co będzie za tydzień. xd











6 komentarzy:

  1. Draaaco <3 Dramione <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie, że zdjęcia, ciekawostki, gifty? ;)

      Usuń
    2. Co tam sobie wymyślisz :) Tylko mówię, że go UWIELBIAM <3 :D I na prawdę podziwiam cię za to, że nadal się tym zajmujesz. Ja bym się już dawno zniechęciła :D

      Usuń