Łączna liczba wyświetleń

piątek, 9 sierpnia 2013

:)

Ehmm .. jak by tu zacząć...

Więc .... WITAJCIE! :*
Ogromnie was przepraszam za moje ... braki. ;c
Trochę mi się namieszało w życiu i musiałam to ... ogarnąć.
Mam nadzieję, że teraz częściej będę tutaj zaglądać. :)

W tym poście nie umieszczę ... niczego co dotychczas.
Tutaj .. chciałam wam bardzo podziękować. <3
A za co? To po kolei. ;p

ZA TO, ŻE BIERZECIE UDZIAŁ W ANKIECIE! 
NAPRAWDĘ .. NIE SPODZIEWAŁAM SIĘ TYLU GŁOSÓW. :) 



ZA TO, ŻE MNIE OBSERWUJECIE! <3 


ZA TO, ŻE KOMENTUJECIE! :> 



ZA TO, ŻE MNIE PROMUJECIE! :P 
(nie mam pojęcia jak to pokazać, więc tylko napiszę) 

I ZA TO, ŻE ZAWSZE ZE MNĄ JESTEŚCIE! <3 <3 
(zakładając tego bloga, nie liczyłam na aż taką dużą ciekawość z waszej strony, miło! :*)





DZIĘKUJĘ! <3

6 komentarzy:

  1. Kochana, wszystko dla Ciebie ♥
    Dla mnie to jest przyjemność komentować twój blog :)
    Pozdrawiam,
    Uzależniona od książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku dziękuję! :*
      I ♥ U so much! <3
      Lenka <3

      Usuń
  2. Rzadko komentuję, ale zawsze czytam. ;*
    Twój blog jest świetny, więc nie dziw się, że tylu ludzi go obserwuje i komentuje. ;)
    Pozdrawiam,
    Fioletowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo bardzo miłe <3
      dziękuję! :*
      Lenka <3

      Usuń
  3. Hej
    Uwielbiam tego bloga. Jestem fanem HP... Można powiedzieć, że się uzależniłem :D
    Widać, że lubisz szukać rzeczy o HP więc mam nadzieję, że nie stracisz chęci :D
    Pozdrawiam

    Luniak :D

    OdpowiedzUsuń