Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 29 czerwca 2015

CZY WIESZ, ŻE...? :)

Czy wiesz, że..? :D 

571# W filmach rolę peronu 9 i 10 grał peron 4 i 5, gdyż wcześniej wspomniane perony są inaczej rozmieszczone co uniemożliwiło nagrywanie. 


572# Na podstawie książek serii o Harrym Potterze tworzone są ćwiczenia dla dyslektyków.


573# Pierwsza zaliczka dla Rowling wynosiła 12 tysięcy dolarów, co pozwoliło jej na rzucenie pracy w szkole i oddanie się wyłącznie pisaniu. 


574# Rolę Bellatrix Lestrange miała zagrać Helen McCrory (gra Narcyzę). Jednak zaszła w ciążę i to nie pozwoliło jej pracować na planie. 


575# Komnata Tajemnic wydaje się mieć setki metrów i jest cała zalana wodą. Ta wodna otchłań w rzeczywistości miała 30 cm. 

576# Bill Nighy zagrał Rufusa Srimoageour'a w Księciu Półkrwi, lecz wycięto sceny z jego udziałem. 


577# W "Komnacie Tajemnic" w scenie ukazującej King's Cross z zewnątrz (gdy odlatują fordem), pokazano neogotycką fasadę dworca St. Pancras. 

578# Ponad 4000 mebli sprowadzono, aby stworzyć ogromne stosy mebli w Pokoju Życzeń do scen z "Harry Potter i Insygnia Śmierci: Część II". 

579# Zbiornik wodny wykorzystany w "Czarze Ognia" mieści milion galonów wody, którą można przefiltrować w ciągu trzech godzin. 


580# Dzięki książkom o Harrym Potterze 70% młodych Anglików dobrowolnie odwiedza okulistów (bo chcą nosić takie same okulary jak Harry). 

581# Aby usunąć Dudley'owi świński ogonek, Dursley'owie zawieźli go do prywatnej kliniki w Londynie.

582# Rowling w jednym z wywiadów przyznała, że uwielbiała pisać dialogi, a zwłaszcza te pomiędzy Harrym, Ronem i Hermioną. 


583# Rowling planowała wprowadzić do serii siostrę Hermiony, jednak nie posiadałaby ona zdolności magicznych (byłaby mugolem). 


584# Rowling powiedziała, że gdy chciała coś ważnego przekazać czytelnikowi, to zazwyczaj "wkładała to w usta" Hermiony albo Dumbledore'a.


585# W pierwszych szkicach "Kamienia Filozoficznego" Potterowie mieszkali na wyspie i to ojciec Hermiony znalazł ich ciała. 

586# Tiara Przydziału początkowo planowała przydzielić Hermionę do Ravenclawu. 


587# Jednym z ulubionych aktorów Emmy Watson jest Johnny Depp. 


588# Rowling powiedziała, że gdy spotyka nowych ludzi to podświadomie przydziela ich do jednego z czterech domów w Hogwarcie. 

589# Hayley Williams z Paramore powiedziała, że uwielbia sposób w jaki Emma Watson gra Hermionę w HP.


590# Matthew Levis (Neville) przyznał, że gdy pierwszy raz zobaczył Emmę Watson na planie HP, to od razu się w niej zakochał. 


591# Emma Watson strasznie boi się żab, więc nagrywanie scen z żabą Neville'a było dla niej bardzo trudne. 

592# Emma jest naturalną blondynką. Na potrzeby filmów o HP musiała farbować włosy. 


593# Wydawca chciał usunąć scenę z trollem w "Kamieniu Filozoficznym". 

594# Rowling przygotowała wiele informacji na temat historii Deana Thomasa, jednak postanowiła bardziej skupić się na losach Neville'a. 

595# Ron początkowo miał być wzorowany na przyjacielu Rowling, jednak później Jo przyznała, że jest podobny do niego tylko w 10%. 


596# Daniel Radcliffe brał lekcje magii od jednego z brytyjskich magików. 


597# Emma i Rupert w tym samym czasie (i w tym samym pokoju) dowiedzieli się, że to oni zagrają w HP. 


598# Symbole znajdujące się pod zdjęciem w liście gończym Syriusza Blacka tłumaczy się jako "Mniej lub bardziej ludzki". 

599# Wszystkie siedem horkruksów powstało dokładnie w tej samej kolejności w jakiej zostały zniszczone. 

600# Dean Thomas początkowo miał mieć na imię Gary.


Mam nadzieję, że ciekawostki Wam się podobały. :)

Jednocześnie mam do Was OGROMNĄ PROŚBĘ. 
W przeszłości mój blog był bardzo lubiany i często przez Was odwiedzany. 
Bywały momenty, w których przy jednym poście było nawet do 1500 wyświetleń a liczba dziennych wyświetleń dochodziła do 3000. 
Jako, że teraz nie mam dostępu do mojego wcześniejszego fanpage na FB poświęconej HP, którego założyłam, ale zostałam z niego usunięta, nie miałam możliwości ponownie ogłosić, że wracam na bloga. 
W związku z czym proszę Was, mam nadzieję, że nie o zbyt wiele. 
Proszę, napiszcie wiadomości do stron na FB o tematyce HP, czy mogliby udostępnić na nich mojego bloga. 
Bardzo by mi to pomogło. :) I myślę, że nie tylko mi, bo wiem, że dużo z Was na pewno ucieszyłoby się wiedząc o tym, że znowu będą pojawiać się tu informacje o HP.
Jeżeli to pomoże, zrobię posta, w którym udostępnię wszystkie Wasze blogi, pomogę Wam je rozgłosić.
Liczę na Waszą pomoc. :* 

PS: Każdy kto napisze do jakiegoś fp a oni udostępnią na swojej stronie mojego bloga, niech napisze TUTAJ w komentarzu mi o tym + doda linka do konkretnego FP z tą informacją, niech wyśle mi na pocztę albo udostępni w komentarzu linka do swojego bloga, stronie czy jakiejkolwiek Waszej działalności, chętnie zajrzę, skomentuję, pomogę rozgłosić. :) 

Buziaki, Wasza Lena xx

2 komentarze: